Otur lr vad?

Idag har jag nog haft en av de absolut mest olycksdrabbade dagarna i hela mitt liv!?

Vi hade skoljoggen idag så man måste gå/jogga. O jag värmde aldrig upp, jag vet själv att jag spänner vaderna sjukt mkt:c så jag lyckades få en REJÄL sträckning i benet så jag fick stora problem att gå efteråt! Så jag slapp iaf staffetten iår^_^Tur det för Viken kom typ sist ändå så(hehe D :) och sen under hela dan så går en massa småsaker fel:c Exempelvis när jag kommer hem så bestämmde jag mig för att ta ett dopp i badkaret:c så när jag e klar och ska tömma ur så märker jag efteråt att HELA badkarsvattnet hamnat på badrumsgolvet så det var väl en 10 cm högt :c Så jag kutar ner till källaren, och i trappen halkar jag och slår i ganska rejält:c så jag fortsätter mot badrummet i källaren för att hämta mändger av handdukar. då hör jag alltså dripp dropp dripp dropp... Då har det läckt igenom golvet så det bara forsade ner vatten genom Roberts gammla rums tak! Så jag fick springa dit och otrka oxå!

Sen när jag skulle Laga maten så råkade jag skära mig med köttkniven på fingrarna:c Jag letar som en idiot efter kokosmjölken som jag skulle blanda i woken men den var borta. Så maten blev äcklig:c

Mina kläder var blöta så jagsatt med hårtork för att kläderna skulle bli torra tills konfirmationsåterträffen:c
Och benvärmare blev då så uttöjda att jag fick ett hysteriskt utbrott:c och sen var vi sena till träffen! Och självklart passar pappa på så sjukt bra och jävlas extra med mig!-.-'

Vissa dagar är verkligen hopplösa men denna var ju helt sjuk T.T
^ Viktor och Fredrik i spänningen av en gubbes golfslag? -.-'


^Amanda var mongo som alltid 8D

Nu blir det plugga och sen återigen en lång promenad med hundarna, räknade ut att jag redan promenerat 2 timmar plus 1 timme till nudå! Härligt 8D

Ciao:* // Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback