Hoho!

Åkte iväg till Örebro med pappa för att hämta hem Robban o skjutsa Rebecca till Tuna Park;>

Jag har faktist inte insett egentligen hur riktigt tomt det är nu när det både mina två bröder flyttat, Amber upp till dalarna, min lilla Kenzo flyttade till Köping:( och sen alla kompisar som oxå flyttat lr som man mist kontakten med. Känns så otroligt tomt :( Jag får vänta tills jag gått ut 9:an så får vi se hur min framtid blir, har ingen aning längre om vart jag ska gå, lr flytta. Så på sista tiden har det mesta blivit ett helvete igen nu.

Så har jag såklart spelat CS<3 Hahahahaha jag måste spela 2 timmar om dan annars får jag abstinens besvär:c Fick ärligt talat INGET bättre än cs, lr jao möjligtvis anime/resa men det räknas inte:c Hoho blev bannad i en server direkt när jag kom in, jävla loosers:c

hoho nu ska jag ta en lång härligt promenad med vår 3 återstående hundar och snart får jag förhoppningsvis min lilla Chinese Crested Dog<3


Ciiiiiiao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback