Hiss/Diss - Dagens!

Tänkte göra en egen lista på vad som är Hiss & Diss

Idag hissar jag:

Långa hundpromenader! Guud vad härligt det är! Jag går varje kväll mellan 22-23 med våra kvarvarande hundar nudå! Jag är mycket piggare på kvällarna än morgonarna/dagarna och ett plus är att det är väldigt lugnt ute, nästan ingen trafik. Super härligt!

Jag dissar:

Alla diverse olika sakdor! Jag har ju lyckats riktigt bra, en skada i axeln, vrickad fot och så en sträckning i vaden!

Dagens:

Outfit:

Svarta tights med strumpor( det är alltså inte vanliga strumpbyxor!) - Gina Trico
Svart college kjol - Gina Trico
Svart Tub Top - New Yorker
Grönrutig tröja - Cubus

Låt:

Har nog varit Automatisch

Videoklipp:

Denna förgyllde min otursdrabbade dag!

http://www.youtube.com/watch?v=Au8xGFplkrw&feature=player_embedded


Nu har jag iaf kommit på några namn till min framtida Chinese Crested dog^_^ Namnet kommer vara japansk så jag har varit inne lite på bland annat Yuki, Ayame, Makoto osv, nån som har ett schysst namn som den kan heta? 8D

Imorrn är det fredag Häääärligt 8D Blir till o hämta hem Robban från Örebro för han ska svettas han med nu när vi gör iordning den sista veden inför vintern (som de senaste 12 åren!)


Nu ska jag upp och plugga och sen sooova : D

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback