Hej hopp : D

Gosh vilken skön dag jag har haft faktist! Har läst ut "Som om Ingenting" av Katarina von Bredow. Riktigt bra : D Har även kollat på 2 filmer idag; He's the girl & Duplex :) De var bra (Y) Var ute på en långpromenad på ca 1 timme med två av mina hundar:) Härligt : D Och sen en lång skööön dusch, har även tvättat kläder flera gånger :) Sen kom pappa hem med pizza :) Sån där lagom hetsig men ändå lugn dag:) Ikväll ska jag kolla mera film! Läsa mera, fixa naglarna, städa och lite annat trevligt : D

Mamma  bokade biljetterna till Egypten resan den 10:e december, kommer hem på julaftons kvällen :) Hääärligt :D Älskar o resa :) Åker med Mamma, mina tvillingkusiner och världens roligaste morbror!

Imorrn blir det att åka med mamma och shoppa på Tuna Park, ska köpa 3 par nya skor, ny jacka, ny rexväska och lite andra småsaker : D

Vad ska ni göra under er helg?

Nu ska jag glo anime och spela cs;>

Ha det bäst:) <3

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback