Heeejhopp;>

Hallå;>

Idag var verkligen en sån dag då jag höll på och avlida när jag skulle gå upp. Jag har lovat mig själv att ändra mina sovrutiner:c Har ännu inte hänt:c Hade en väldigt kort dag idag i skolan, först idrott vi spelade baseball:c sen hade vi en långt rast och sen en håltimma på det eftersom Peppe var sjuk, och sen hade vi ett matte pass, lunch och sen NO. Jag var påväg tt somna flera gånger så man fick anstränga sig för att vara vaken:c

Som tur var slutade vi 1 ½ timme tidigare idag ^_^ Så jag tog en långpromenad hem: D Häärlgit:) Blir en långpromenad på 1 timme ikväll igen med hundarna. Blir snart hämtad av pappa för att vi ska åka till Örebro och hämta hem Robban nudå:>

Btw behöver jag hitta lite nya filmer som jag kan glo på! Någon som har något/några bra förslag?:)

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback