Hallåhallå;>

Nu har jag lite nytt o uppdatera, idag slutade vi 1 timme tidigare så det blev till att sitta o läsa skvaller tidiningar(not my thing) men anyway sen drog jag in till stan för jag hade klipptid klockan 16.30. Så sjukt najz o ha kort igen! Mitt hår hade växt omkring 1 dm på ca 2 månader:S så nu klippte jag ännu kortare än förrut men inte så att det ser snaggat utD : usch ne:) Så nu blir det bara att fixa hårfärgen nu och appråpå hårfärg så har jag en hel del kvar av mina "extrema färger" där det finns allt från blått, grönt, lila, rosa, gult, rött and so on liksom! Har haft en hel del färger genom åren och idag fick jag 5 nya färger till^_^ (se bild 1 ).

Och sen fick pappa den stora äran att hämta mig efter jobbet och såklart sitta o vänta medans jag klippte mig^_^ och sen så var han så snäll(eller föratt jag tvingade honom) att vi skulle gå på Tuna Park där jag köpte nytt puder samt pudersvamp, 2 par svarta leggings och svarta benvärmare. Jag har letat förbrilt över nån mysig kofta och en stor svart halsduk som e lite "triangel formad" o stickad men det finns ju inga! hittade en men den kostade lite väl mycket för min smak:c men sen så stannade vi förbi Coop där jag passade på o köpa hårspray(så sjukt mycket bättre priser där än på ex vis H&M lr cubus!). Och sen blev det raka vägen hem o fixa mat. De 3 senaste målen jag ätit har varit Tacos! haha
: D

Och imorrn blir Konfirmations återträff, Ska bli kul o se alla, har bara träffat de som var i skolan och sen Josefin en snabbis på bussen^_^ Tro det eller ej men jag ska faktist bli konfirmand assistent. Då itne pga att jag är det minsta religös, sorr men utan att det är kul o träffa nya människor och samtidigt umgås med gammla konfa kompisar!

Imorrn händer även skoljoggen, runt om i odlarskogen och ute på ekängen arenan. Jag kommer gå eftersom jag stukade fot riktigt rejält så hela den svullna upp och blev blå och samt därför att jag har på något vis lyckats få nån sorts av sträckning/annan skada i vänstra axeln och ner till bröstkorgen, vilket gör att jag bokstavligen lever på värktabletter! Men men annars mår jag faktist riktigt bra: D


^ Mamma jobbar flitigt med att måla fönstrerna på altan tills vi ska sälja huset!


^ Pappa däremot ligger bara o latar sig i soffan:c


^ Detta ska då föreställa en trapp bestående av mina kläder, några av mina spel(höger) och en massa annat random:c


^ Hehehehe.... Detta ska då föreställa det ena av mina rum, dvs mitt kläd/smink/hårstyling rum. Och nu är det faktist hyfsat rent må jag säga! Brukar vara värre ^_^ så ikväll blir det till att städa rummet/plugga/duscha/promenera hundarna! Snacka om rutiner jag har. Måste bli mer ansvarstagande när det gäller vissa saker känner jag, specielt o plugga D : 

Och här är iaf min nya frisyr dåra! Blev faktist nöjd och kort blev det! Blir bara till o färga håret nån dag nu då!

Jag har även bestämt att jag ska lägga ner mycket mera tid på bloggen så jag funderar faktist på att skaffa mig en ny laptop :)

Mera uppdateringar senare/imorrn!

Kram

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback