Hallå bloggen!

Idag har det verkligen varit en såndär skön dag:) Varken super bra eller jätte dålig utan något där emellan:)
Har lämnat in mitt arbete i so idag så nu är ett problem mindre ur världen:) hade en sjukt lång håltimma idag oxå : D Härligt!

Slutade hyfsat tidigt så jag gick hem, i halsduk, vantar, tjocktröja etc i ett strålande sjukt varmt väder T.T Grillades i 40 minuter men men D :

Har idag även läst ur mangan Par fait Tic när jag kom hem, har kommit till volym 9 nu så^_^, sååååå SJUKT bra! Gosh 8D

Skrev precis klart min argumentation om abort, så det är klart. Ikväll kommer tvillingarna hit, oh no T.T Nån vänlig själv som vill ta emot mig för 3 dar? T.T

Ikväll blir det att plugga matte och inför NO provet : D

Sitter just nu och glor på Buffy, så himla bra att de börjat sända det igen, var helt besatt när jag var liten ^_^



^ Hoho David Boreanaz<3 Så sjukt bra skådis och ser bra ut oxå!

Posshaj: D

Ciao :* // Alex

Comments
Postat av: Josefine

ÅHÅ alltså david boreanaz <3

det ärdärför man kollar på Angel och Bones ;)

2009-09-18 @ 19:14:19
URL: http://nylanderj.devote.se

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback