Haaallå bloggläsare!

Idag har det också varit en sån där skön dag:) Amanda fyller 15 idag också :)

Var först iväg till Strängnäs med mamma innan vi åkte till Tuna Park o shoppade 8D Sån där soft dag helt enkelt;>


^Jag köpte ett par efterlängtade uggs, världs sköna<3


^Ett par lårhöga platta skor, super snygga, jag förvånar mig själv att jag dissade klackarna!


^Jag köpte världens mysigaste mössa, super skön<3


^ Var ju tvungen o köpa ett par nya fina tumvantar;>


^ Mina mjukis byxor är ju totalt förstörda så idag införskaffade jag mig ett par nya från Cubus(ÄNTLIGEN!)


^Jag var tvungen att införskaffa mig ett hårband för att hålla min super trevliga*host* luggvirvel på plats;>

Haha la precis märke till att allt jag köpte idag var svartD : Men det är en sån härligtfärg som aldrig blir ute!

Dock fick jag aldrig tag på exakt allting så min inköpslista består av:

* Ny vinter jacka
* Halsduk
* Resväska
Blir till att åka in på tisdag med mamma dåra:)

Jag har börjat läsa på DN Angel mangan volym 1. Har ju läst snart alla böcker jag låna från biblan (8 st) plus den bok jag köpte och endel böcker jag har hemma! Jag älskar att läsa , så mysigt att bara krypa ner i sängen på helgerna och lika och läsa istället för att härja omkring:) Men iaf av de mangorna jag hittills läst så är det:

* Tokyo Mew Mew vol 1-2.
* Xxxholic vol 1. 
* Inu Yasha vol 1.
Och just nu läser jag:

 

Super bra är den!

Har förövrigt snart sett klar Koukaku No Regios som jag påbörjade för evigheter sen, måste börja kolla klart på alla animes jag har igång T.T

Så ikväll ska jag glo på anime, läsa manga, spela cs, städa rummet T.T, fixa naglarna som jag skulle ha gjort igår kväll, färga håret och gå en lång promenad med hundar! Så jag har massor att göra ju!

Imorrn är det skola igen:) Får tillbaka alla mina inlämmningsuppgifter och betygen på de: D Man får hoppas det går bättre nu T.T

Vad har ni gjort nu i helgen? Vad ska ni göra? : D

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback