Haaaallå!;>

Jag blev upptvingad tidigt imorse T.T För klockan 10 körde vi igång med all ve, varje visa samma år i 13 år T.T Hoho gissa om man blir trött i armarna? Jag fick det stora äran o ha det tungsta jobbet och stå och svinga vedklabbar längst upp i boden:c Så idag gjorde vi 5 släpkärror (stora). Så det är väl bra, höll på i 9 ½ timma men det var hääärligt 8D

Blir en långpromenad ikväll och sen förmodligen lite tv o läsa;>

Imorrn är VMA galan kl 21. Får inte missas har blivit en tradition 8D

Ciiiiao:* // Alex

Comments
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-15 @ 19:21:21

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback