Gooomorron!

Klockan är en runt 7 10-15, nu och jag är redan klar inför skolan ^_^ Äter frukost o så;> Idag vet jag bara om att vi slutar tidigt igen (Y) och har nån "friends-dag" Hmm... får se hur det blir;> Har inte uppdaterat på typ 2 dagar D : Har faktist inte hänt så mkt heller(; Jag har läst ut Parfait Tic, vilken sjukt bra manga må jag säga T.T Shit, väntar förbrilt påatt nästa kapitel o komma ut, bland det bästa jag läst;>

Jag kör på osminkade ögon idag oxå, orkade inte fixa håret så värst mkt heller:c


Fotografering nästa vecka så då blir det till att färga om håret;>

Ska till o dra till skolan strax, hörs senare!

Ciiiaaooo:* // Alex

Comments
Postat av: Anonym

vad blir det då för färg?

2009-09-22 @ 18:50:42
URL: http://anwb.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback