God kväll :)

Hallå bloggen, har haft fullt upp hela kvällen så jag inte ens haft tid att blogg idag:c Men iaf jag blev uppsliten klockan 12 ur sängen av tvillingarna-.-' Meen iaf sen så tog jag med mig de till stan och gick runt där en stund och titta på kläder o grejer. Gick sedan till biblan och lånade lite böcker:)

Efter det så gick vi till Coop o köpte dricka innan vi drog vidare till Tuna Park o handlade:)

Sen ¨kte vi förbi coop igen för jag hade glömt o köpa hårsprayen o mina nya in ears.

Väl hemma så tog jag en skön dusch och sen grillade vi, efter det så pluggade jag matte och No 8D Så nu e det klart, hääärligt:) Mina minst omtyckta ämnen:c Och sen blev det en lååångpromenad med hundarna:)

Så här e alla grejer som jag köpte :)


^Svart/röda In ears :)


^ Svart/silverglittrig tub top:)


^ Jag köpte filmen "geisha" :)


^Jag köpte boken "Som om ingenting" :]


^Jag köpte 6 st sminksvampar eftersom sist var de slut överallt på hela Tuna Park! D :


^ 2 par svarta tights :)


^Min favorit hårspray sen 2 år ^_^Bättre finns inte : D

Här e mangaböckerna jag lånade på biblan: D


^ Tokyo Mew Mew vol 1-2, har sätt serien så jag var tvungen och läsa den oxå ^_^


^ D.N Angel vol 1 :]


^Yu-Gi-Oh! volym 1-3 : D


^ Xxxholic volym 1 :)


^ Inuyasha vol 1 ;>

Jag har även idag varit på och röjt upp en hel del på mitt rum och insåg att jag har rätt så mkt hårförläningar/dreads etc : D


^ (Fr, v) 2 st lila clip on, 1 svart extention, 2 blånda hår förlängningar, 2 blonda clip on slingor som lyser i UV, 2 blåa clip on slingor, 2 gröna clip on slingor, svart clip on hårförlänging, lila dreads, svart/röda dreads.

Har en del: D

Men nu ska jag läsa Parfait Tic och sen spela cs ^_^

Ciao:* // Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback