AWEEEESOOOME DUDES! ;>

Har faktist flera saker jag vill ta upp idag,
Klockan 2 imorse satt ajg bänkad framför teven, det var ju VMA galan, så sjukt jävla bra!! Gissa om jag blev förälskad i Lady Gagas entrance klänning (svarta) ? Så sjukt jävla snyggt och likaså var hennes uppträdande sjukt najs;> Openingen emd Katy Perry var ju riktigt awesome, hennes outfit var sjukt najz och låten hon sjöng passade så sjukt bra! Sen visade de oxå "New Moon" trailern dvs den riktiga som visades för allra första gången. Det var faktist en helt klart 10 poängare! Riktigt AWESOME så jag satt till klockan halv 6 framför teven och sen gick jag och la mig, fick 30 minuters sömn.

Gissa vem som var hybrilt pigg idag? Det är inte förens nu som jag börjar bli seg:c

Blev iaf att gå upp till skolan dåra, det mesta rullade väl på och denna veckan hade 8:orna spanskan så vi slutade tidigt ist! Jag gick hem, i min year around jacka, (sjukt varmt). Och sen när jag kom hem blev det till att spela cs<3, får jag inte spela minst 2 timmar per dag får jag allvarliga abstinens besvär:c

Fick även nu reda på att jag åker till Egypten den 10:e december och kommer hem på julafton ^_^ Yeey, för nu har det gått 8 månader sen sist jag var ute o reste så nu är det dags igen : D

Annars har jag inte så mkt att meddela, puss haj

Ciao:* // Alex

Comments
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-14 @ 20:05:40

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback