Woooppa;>

Har pluggat en massa matte nu! Blir mera ikväll, har prov på fredag så T.T Ska även läsa mera i "Alice in Wonderland" som jag ska skriva en bok recension om oxå! Har även SO-prov nästa vecka om första världskriget! Tack gode gud att jag e klar med insändaren, novellen och min uppsats om Vulkaner o djuphavsgravar! Annars skulle jag nog inte ha en chans att hinna med alltihoppa:c Har så mkt o göra nu eftersom jag måste göra alla arbeten osv innan alla andra eftersom jag missar nästan hela december månad. Jag e motiverad för jag ska bannimej in på Frisör>_<

Läste en bit av Demon Diary och den verkar riktigt bra ^_^Måste läsa vol 1-3 på internet eftersom de var utlånade på biblan så D :

Nu ska jag spela cs innan jag pluggar mera och sen tar en promenad med hundarna o sen läser ^_^

Ha det bra!

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback