Måndag redan?

Hallå bloggläsare! Redan måndag, shit vad fort helgen gick som vanligt. Men men höstlov om 2 veckor ^_^ Har varit sjuk i helgen så det har inte blivit så mkt uppdatering men nu ska jag köra igång igen, mår lite bättre iaf. I helgen har jag läst en massa böcker o sånt^_^Beställde en geishas memoarer av Arthur Golden, hoppas den är lika bra som filmen ^_^

Läste ut " Sålänge vi båda andas" av Stephenie Meyer, måste säga att den är den bästa boken i Twilight Saga faktist(; Gillade dock inte slutet så värst mycket. Läser BreakingDawn nu som sagt^_^

Blir stan någon dag dåra: D Har även fått in mina sy grejer i slöjden så nu kommer min klädcollektion:) Ska börja sy upp på beställningar nu^_^

Ska även färga om håret mitt hår ser förskräckligt, så exakt vilken färg tycker du jag ska ha? Har hört att jag borde blonda hela håret som jag hade förrut men vi får nog se^^_^Behöver lite mera ideér någon som har ett bra förslag?

Lyssnar just nu på This is it av Michael Jackson som släptes inatt, världen runt. Faktist helt okej:)

Mamma o pappa blir borta hela kvällen idag så det blir ensamt här hemma. Känns verkligen så skumt nu när jag nästan aldrig träffar min familj o_O Robban var tvungen att ställa in sitt hembesök för att han så mkt på universitet att göra. Tråkigt:( Känns mysko o säga det men jag saknar faktist mina bröder >_<

Men men nu ska jag spela cs förmodligen o ha det najz 8>

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback