Hallå!

Hallå alla glada och icke glada!

Kom hem från skolan för en stund sen^_^Vi ha tema vecka hela veckan då vi jobbar med hållbar utveckling. Vi jobbade om liksom kläderslivcykel? Ska jag vara ärlig så är det urtråkigt-_- Men men på fredag är det halloween disco för spanska gruppen(insamling av pengar till spanska resan) och sen helg ^_^WOOHOO!

Juste igår så höll vi jag på och färgade håret hela dagen! Blekte det 2 ggr!

Så efter första blekningen såg håret ut såhär!


^Det var alltså shock rosa, kameran gör inte färgen så tydlig ;c (censurerade bort min fina grimas) D :

Och sedan efter en till blekning så såg håret hut såhär!


^Det blev ännu ljusare rosa! (Syns knappt men det var alltså baby rosa)

Åh resultatet!



Jag blev väldigt nöjd efter blekningarna och blonderingarna men jag fick just världens ångest över att inte ha större delen svart längre som jag haft i flera år. Fick mig o sakna mitt svarta hår faktist o_O

Ajja vem vet kanske inte alls trivs i blondt när jag e klar med färgningarna? Kanske färgar tillbaka till svart igen o_O

Nu blir det cs tror jag ^_^

Vad ska ni göra ikväll då?

Ha det bäst!

Ciao:* // Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback