Hallå!

Gosh jag har haft så himla mycket att göra på sistonde så det har varit hemskt med uppdateringar! Men nu hinner jag uppdatera allt som hänt under de senaste dagarna!

Biljtterna till Twilight och New Moon kvällen är köpta till mig och Elina, ska bli så jäkla awesome<3 Har inte heller haft tid att träffa Elina så det ska bli kul att gå på bio igen!

I torsdags åkte pappa och jag till Robban i Örebro och hälsade på! Det var även första gången jag åkte i pappas nya bil! En Peugot och den var ascool 8D Hoho det var liksom så jäkla coolt att vi hade takfönster! Men iaf blev till o hälsa på Rebecca på samma gång eftersom de är vägg grannar! Var ett bra tag sen vi sågs sist. Men snacka om att han har förändrats som person, han retas inte lika mkt emd mig längre 8D Dock så har inte hans klädsmak förändrats ett dugg T.T

I fredags vare halloween disco på skolan som vi hade hand om så jag sammanfattar det kort med att det var det största disco i tegelvikens historia!Var en ca 200-300 barn! Så sjukt mkt! Så jag stog i kassan och serverade barn i 5 timmar! Vi sålde slut på allting så det var ju perfa! Jag slockande direkt när jag kom hem!

Så i lördags åkte pappa och jag iväg först till hans jobb för o han hade glömt plånboken <_< Men scheisse så stort det var >_< 3 ggr så stort som jag mindes det sist! Men efteråt så åkte vi först till stan och in på biblan där jag slog mitt gammla rekord på att låna böcker på en o samma gång, nu lånade jag 21 st 8D O jag lämnade tillbaka ca 13 st tror jag 8D Jag höll på o tappa alla böcker i biblan hoho typ pinsamt om det hänt T.T

Efteråt åkte vi och hälsade på morfar en stund och så innan vi åkte till nyöppnade Willy o handlade lite chips och sånt! Testade de här nya corners från estrella. På vägen hem hyrde vi 2 filmer på ICA: En shoppaholics bekännelse och den senaste fast & fourius (?) filmen, såg bara första som var riktigt kul!

Och idag har jag legat och läst HELA dagen lång! Kollade även på en film "some girl" den var väl helt okej men lite långtråkig.

Så ikväll blir det att dra ner på stan för att se avslutningsfirandet av Eskilstuna 350 år!

Ha det bäst<3

Ciao:*//Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback