Haaaallå!

Gud vilken sjukt härlig dag må jag säga! Venne vrf men jag är på toppen humör! Har inte uppdaterad alls eftersom jag har haft en sjuk slitsam vecka:c Men nu är jag igång igen och i onsdags och torsdags hade jag fotografering emd klassen och Skol IF,  och i fredags var vi på Rinmansgymnasiet för att kolla på kvinnors uppfinningar. Inte så vidare kul förutom att vi gjorde en självgående soppborste som jag och amanda döpte till Kawaii: D Den var verkligen asball! När vi väl fick gå från Rinman så stack jag och Amanda och lunchade på stan eftersom det inte fanns vego mat på Rinman. Sen efter det stack vi ner på stan och in på biblan lånade 16 böcker: DSå allt som allt har jag 24 böcker hemma just nu som ska lämnas tikllbaka. Meine Gottem jag älskar o läsa! Efter det så bar det av att shoppa. Jag köpte aldrig något men Amanda köpte världens finaste t-shirt och en asball mössa, fake tutaering tror jag o nån olja? Innan det bar av hem till henne öppe i Nyfors och sen ner på stan en stund till. Innan det blev till att gå hem till Morbror Ville för att bli hämtad av pappa med tvillingarna;>

Nu i helgen har jag bara legat o läst och kollat på film o tagit det lugnt! Har läst en 5-6 böcker på 2 dar och så är jag snart klar med "Så länge vi båda andas". Mamma köpte den sista boken nu så^_^Jag som har väntat så länge! Verkligen super bra bok och så har jag reserverat hela serien på engelska: D

Imorrn äre skola igen så det blir till o lägga sig tidigt. På torsdag åker jag in till stan för att köpa hem nytt tyg för mina kläd collektioner;> Håller på med 2 kjolar i skolan och jag ska jobba med andra kläder här hemma;>

Snart Egypten, längtar så mycket: D

Ha det bäst!

Ciao:* <3 // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback