Gokväll!

Somnade vid 5 tiden imorse! Vaknade redan vid 8!? Sjukt tidigt och jag var verkligen aspigg men tillslut somnade jag om till klockan 2 ;> Kollade på Fushigi Yuugi och D.N Angel, så sjuuukt bra<3.

Idag är det Halloween och jag insåg inte det förens mamma nämnde om att vi måste till mormors grav. Så idag bar det av o hämta först Tobbe hemma hos Glenn(min styvpappa) innan det bar av till kyrkogården. Efter det tippade vi av Farsan som skulle ut o bowla o festa med ett gäng kompisar innan vi åkte och hälsade på morfar:]

Kom hem vid 9 nu på kvällen. Gosh gissa om jag är trött? T.T Insåg att jag hade hoppat över fruksot o lunch så det blev en väääldigt sen middag ist med mamma. Tittade på 40 days & 40 nights som gick på tv innan jag gick ut på en långpromenad med hundarna i regnet:)

Så idag beställde jag hem en egen dator och mobilt bredband<3 ÄNTLIGEN! Nu behöver jag inte vara bunden till vår stationära dator och det bästa är att jag har Windows vista i denna också^_^Gosh jag avskyr verkligen xp >_<

Vad tycks? : D

En blå pc och sen ett rosa modem8D


Så nu inatt blir det väll att glo på anime och sen plugga lite I guess^_^

Ciao;*// Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback