Godkväll!

Har haft en rätt så lugn dag idag, skolan rann på som vanligt:) Kom hem sen en liten stund, läste av Demon Diary o så;> Blev sen hämtad av mamma för att åka in till stan. Gick till biblioteket där jag hämtade ut "Breaking Dawn" nu då;> Har ca 70 sidor kvar på "Så länge vi båda andas". Jag hade ju redan lånat 26 böcler innan som ligger uppe på mitt rum, har ca 11 st kvar att läsa av de så jag lånade 4 st till! Haha : D Älskar o läsa^_^ Så ni skulle ha sett hur långe lånelistan var på mig!

Sprang sedan iväg till panduro och köpte rosa och blått tyll till mina klädcollectioner: D Ska sy upp minst 4 nya kjolar nudå^_^Min beställning på tyger måste komma nån dag ocå:c har gått över 3 veckor!

Satt också tidigare idag och kollade in kläder som jag kanske ska sy upp och hittade några riktigt fina! Jag älskar kläder som sticker ut med färger, mönster och former!

Vad tycker ni?

 










Nu ska jag ta en promenad med hundarna innan jag beger mig i säng o läser o pluggar inför imorrn! :)

Ciao:* //Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback