Godkväll bloggen!

Var i skolan idag, äntligen fredag! Vi möblerade iaf om i klassrummet, gud så skönt! Var iväg efter skolan med Amanda på stan som var tvungen att åka nästan direkt:c Men men hon flyttar om 2 dar wei för det: D Så det blev ingen luncha ihop heller så jag sprang runt lite på stan själv, var till biblan o lämnade böcker, haha tog ett bra tag o lämna tillbaka ca 25 böcker hehe: D Letade dock upp 13 st nya ändå så^_^Och sen visade sig att alla mina reserverade böcker hade kommit in, visste om 2 st men inte den sista;o så på 2 veckor ska jag ha hunnit läsa ignom alla Stephenie Meyer serien på engelska D : Hehe, blir inte så socialt för mig iaf den här helgen :(

Sen sprang jag till Panduro o köpte lite grejer till min klädcollektion!Snart är mina gröna/svarta Lack/tyll kjol klar:) Arbetar för full rulle! Bild kmr så småning om! Men iaf så köpte jag lite vanliga bomullstyger, shit vad dyrt det är med en färgade bomullstyg T.T Sen lite satinband och stora bjällror 8D Kmr bli såläckert, för det bästa är att ingen kmr ha likadana när jag själv designat de:) Gosh ska hjälpa amanda med några av hennes klädesplagg iaf!

Iaf så var inte vädret på top o eftersom mamma är ute med sina vänninor så är jag ensam då jag gick en lång promenad från stan till morfar o hälsade på honom:) Var några veckor sen! Runt klockan 9 hämtar pappa mig efter jobbet vid klockan 9. Och nu när jag kmr hem insåg jag att jag missade Idol, o just idag då jag ville se när de hade  M.J tema:( Ajja får bli reprisen då!

Robban(min äldsta bror) ringde igår då vi satt o babblade, han bor ju i Örebro så det blir väldigt sällan att vi träffas när han pluggar på Universitet. Det är konstit hur mkt man kan sakna sina syskon? Så det visade sig att han inte kmr hem på höstlovet heller :c


Men iaf imorrn har mammat lovat att färga mitt hår (jo tjena som om hon kmr minnas det -_-) och så ska hon be Ann om när hon kan klippa mig, luggen är så himla lång! Ska bli så himla skönt!

Ska förövrigt testa på en ny sport! :) Har ju hållt på med en 20 olika sporter men jaghar svårt att fastna vid saker>_< Så jag ska börja med kampsport igen men inte, Karate, Boxning eller Jujutsi utan Bujinki Budo Tajiutsu! Lite svårt o förklara det med. Vill även testa på Kendo men det finns bara i Stockholm, vilket är synd:( Men vill även gå Wushu,  detta är alltså svärdskonster i kampsporter! Häftigt va?: D

Får se hur det blir hoppas jag fastnar för det ^_^

Ikväll blir det att ta det lugnt, duscha och läsa/plugga!

Vad ska ni göra för intressant i helgen? : D

Ha det skönt

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback