Godkväll bloggen!

Pappa och jag åkte ner till stan idag;> Fick 15 min på mig att från ha hoppat ur duschen till o vara färdigklädd och fixad i bilen <_> Hoho det var stressigt T.T Mötte upp Kent och Lisa när vi stod vid ån. Eftersom Eskilstuna firar 350 års jubileum så firas det väldigt mkt iår! Så idag var det världesn coolaste alien laserstrålar O___O Hoho det var asballt<3 Dock fatta jag inte meningen med att en peron klättrade upp på en staty i fontänen. Det var ju urtrist o stå och glo på?Man kan väl åtmindstonde knuffat ner personen?

Ne nu e jag elak men heheD :

Så nu blir det iaf Cs lirande en stund<3 Måste upp kl 8 imorrrn och boka biljetter!

Ha det bäst<3

Ciao:*//Alex


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback