Tjooobre!

Tjena mitt bena;> Sitter ute i Årby just nu, är hos morfar just nu för att fira farsdag. Mitt bredband går äckligtsegt idag;c och jag insåg precis att jag glömt usb minnetT.T Och på det så när jag färgade håret var vattnet slut. Lyckas man bra eller? HAHA D : Men men <_< tror jag börjar bli sjuk däremot;c har inte mått sådär toppen i helgen, har bara legat till sängs annars hela helgen och inte käkat på 3 dar <_< Morsan trodde till och med att jag kanske var gravid. HAHAHAHA D : okeey jag höll på o skratta så jag dog D : Mina nerladdningar går äckligt saktaD :

Men jag testade precis min webcam i datorn, hoho vad kul den är 8D

Ha det bäst ikväll

Posshaj!

 

Ciao:* // Alex

Comments
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-09 @ 19:50:49

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback