Sjuk;c

Hallå allihoppa! Jag har inte kunnat uppdatera med i princip något alls eftersom jag legat sjuk. Har varit dålig i 2-3veckor men nu bröt det ut. Som tur är, så är det inget jätte allvarlig så jag räknar med att vara tillbaka i skolans tills på fredag! Fick redo på att Pedro hade ringt hem o pratat med pappa där han berättade att 125 personer av ca 450 ligger sjuk! Det är ju sjukt mkt, ca en tredje del utav skolan! Så imorrn börjar vaccineringarna iaf!

Apropå vaccineringar så var jag iväg på vaccinering idag mot Twinrix, fick även reda på att jag ska vaccineras ytterligare för en massa annat också! Usch;c

[x] - Twinrix
[x] - Twinrix
[ ] - Twinrix
[ ] - Dukoral
[ ] - Dukoral
[ ] - Livmoderhals cancer
[ ] - Livmoderhals cancer
[ ] - Livmoderhals cancer
[ ] - Svininfluensan

Så ja det blir en hel del vaccinationer;c Fy och blää>_<

Men som sagt mera uppdateringar kommer inom kort för nu ska jag bara ta det lugnt och vila.

Så ha det bra och håll er friska!

Kramar!

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback