Ihihihi 8D

Idag mår jag verkligen bra, sjukt stressad nu bara med skolan, o massa annat! Men annars mår jag faktist prima. Är lite trött eftersom jag låg uppe hela natten o läste igenD : Hehe jag som lovade mig själv att ändra min dygnrytm. O gosh venne hur mkt jag sagt det <_> MEN! Det jag tänkte berätta om är lite hur helgen vart eftersom jag inte haft möjlighet o blogga. Mitt internet vill inte funka som vanligt så det blir till o ringa till 3 strax <_<

Mamma har iaf bestämt nu att om ca 1vecka så flyttar min söta Amber tillbaka till Tjeckien:c Anledningen är att hon är allgerisk mot 3 olika kvalster. (Små parasiter som sitter o kläder/kuddar m.m) Så hon har varit sjuk nu under en lång tid. Så nu är det bestämt att vi åker till Malmö och träffar upp Paulina som hade Amber från början och som kmr från Tjeckien då va, så får hon bo där ist eftersom komondorerna bor utomhus hela dagarna där!
Kmr kännas hemskt. Hon är verkligen en hund som man kan hata lika mkt som älska<3


Min lilla isbjörn/kossa i sommras<3



MEN Lite glada nyheter också! Vi kmr importera 2 st nya pulisar istället. Paulina ville så gärna ha hem Amber igen eftersom Amber e en av de finaste tikarna eftersom komondorerna är så ovanliga så har hon erbjudit oss 2 st pulisar. Då kmr Tiken som vi får bli min. Så då äger jag alltså, Elvis, Leona och sen blir det en liten Donna (Något som var tänkt att Amber skulle heta först men som jag bytte till Amber ist!) och så kmr hannen kmr heta Diablo! Så sjukt ballt 8D

Donna & Diablo 8>

Förövrigt så kmr kanske min Chinese Crested dog också till sommaren^_^Wiee <3

Det var meningen att för 2 dagar sen skulle Leona ha valpat men man kan ju verkligen inte tro att hon e höggravid så mkt som hon springer runt o leker <_< Men nu verkar det som att ikväll kommer valparna!


Oj oj oj vad mkt det blev nu om hundar <_<

Jag skriver ett nytt inlägg så ni slipper läsa ett superlångt inlägg!



Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback