Hallojsan!

Nu kör bloggen igång på nytt. Har varit sjuk nu under en längre tid och så har det hänt en hel del personliga saker som bara har gjort att jag mått rent ut sagt skit. Men nu e jag back on track och kmr köra igång och blogga oftare igen! Så jag kmr ta upp en hel del om allt kul som jag ändå har gjort!

Idag har jag varit i skolan. Var aldrig med på idrotten eftersom jag fortfarande mår dåligt. Gick en promenad ist till ICA med Amanda. Gosh jag fick psykbryt flera gånger på henne hahaha. Hon går ju så sakta <_< Jag kan aldrig vänja mig vid hennes takt. Så hon kan inte skylla på att jag har långa ben för det handlar bara om nåra cm! Vi e båda lika korta hahaha! Meeen iaf när vi kom tillbaka blev det första hjälpen under visning sista stunden av idrotten! Haha vi ska spela upp teater till nästa lektion! Sen ställdes våran sv och matte lektion in och ersattes av en film på NO:on. Efter det så vare ju lunch o så innan vi hade Spanska! Jag har alltid tyckt att spanska är tråkigt men nu har jag börjat verkligen tycka om det! Sen direkt efter blev det utvecklingsamtal. Mamma och min mentor var supernöjda över min prestation eftersom jag inte har något problem lr så i något ämne. Folk har alltid gnällt på att jag har för mkt personlighet hahaha D : Men jag är riktigt nöjd för nu kan ingen gnälla på att jag inte kunde reflektera! Hoppas nu verkligen på att jag lyckas uppnå mitt mål!

Sen åkte jag hem med mamma och plockade in maten som hon vart o handlat och sen en stund ut med hundarna i skogen och sen glo på en episode av Bleach och D.N Angel!

Så nu ska jag ta tummen ur röven och tanka över alla bilder från mobilen som tagits innan mamma och jag ska bege oss mot stan. Blir till att sticka till biblan för att lämmna tillbaka en hel del böcker! Har helt otroligt lsttillbaka alla böckerna som jag hade planerat! Så idag ryker 23 av 26 tillbaka till biblan så får vi se om det blir några nya!

Sen hämtar pappa mig och så åker vi hem!

Mera uppdateringar inom kort!

Ciao;* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback