Hallå!

Efter att ha rännit runt på stan och handlat, besökt biblan, ätit på subway och sen shoppat vidare på Tuna Park är jag äntligen hemma.

Lämnade tillbaka en hel del böcker men även lånade nya! Jag testade ju som innan skrivet på subway och enligt mig är det faktist överskattat;c På stan köpte jag två lösa optiska mini musr till datorn, en till mig o en till mamma. Har man liten data ska man ha liten mus! Men sen hämtade pappa upp mig, o jag höll på o frysa ihjäl medan jag väntade!. Det regn/snöade;c Jag åste verkligen köpa en jacka!

Pappa och jag begav oss sedan till apoteket/coop/tuna park.

Så jag köpte alltså:

Två optiska minidatamusar- Clas Ohlson
Bvitaminer- Apoteket
Deodorant, 2 bomullspads, foundation svampar, puder svampar och ett gäng med applicerings penslar. - Coop Forum!
Dataväska - Kjell & company
Foundation - H&M

:) Så det blev en massa behov köp!

Så sen jag kom hem har jag, duschat och ätit en god wok och sedan tittat på Bleach episod 244!

Nu blir det anime/manga och plugga resten av kvällen!

Ha det bäst!

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback