HAAAALLÅ!

Gokväll! Idag är hela familjen  samlad igen! Eller var. Morfar, tobbe och robban kom hit idag:) Jag gjorde iordning tacos innan  morfar och tobbe åkte hem igen. Så nu sitter alltså jag, robban, farsan och morsan vid en varsin laptop och sen mina kusiner sitter vid min stationära. Så nu sitter alla i familjen och surfar hahaha. Jag o Robban hjälper farsan med o bränna filmer som vi laddat ner.

Så jag har laddat ner
Scooby Doo- the beginning.
Fast and Furious (4)
The Fast and The Furious Tokyo Drift (3)
Ponyo - On the sea by the cliff.
Gran Torino
Underworld

och så har jag Fushigi Yuugi 52 episoder och Porco Rosso på nedladdningen!

Var iväg med pappa o jonte till ica o handlade lite granna precis också:)

Ciao:*// Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback