Gooooookväääll!

I dag är jag mkt piggare om man jämnför med tidigare dagar! Har mått dåligt ett bra tag men idag mår jag faktist hlet okej, lite huvudvärk o ont i halsen o så men annars e det ju lugna puckar. Förmodligen är det så bra eftersom jag och Elina ska på NEW MOON om nåra timmar! Eller ja, Twilight visas först o sen lite tävlingar o sen e det midnattsvisningen! Elina kommer hit till en halv 8 så åker vi direkt in till V-ås!

Sitter i skrivandes stund och försöker hitta nåra nya band. Sitter o lyssnar på Alice nine, en japansk rock grupp. Helt okey;>

Idag har jag försökt vila ut och bara plugga och läsa och vila upp mig. Bion tar slut kl halv 2 inatt så man lär vara hemma till en strax efter 2!

Mera uppdateringar kommer imorrn ev !

Så ha det bra och håll er friska!

Puss och Kram

Ciao;*//Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback