11 dagar kvar<3

Nu försöker vi på nytt eftersom jag skulle berätta om min helg men det gick lite över styr!

I Fredags när jag kom hem så satte jag av och städade eftersom mäklaren skulle komma kl 12 dagen därpå så klockan halv 3 på morgonen blev jag klar och rummet blev kliniskt rent! Efter ca6 år hahaha! Usch <_< Nu ska jag försöka hålla efter!

I lördags så bar det av att gå upp tidigt eftersom jag e konfirmantions assistent. Gissa om vi hade kul. Fyy Nisses julrim till de hemlösa var epic win<3 Likaså fick jag min hämnd på allihoppa med "Familjen Olsson" Vilket vi kmr att göra på fredagens sista lektion hahahaha!

Igår bar det av till kyrkogården och tända ljus på mormors grav eftersom det var 1:a advent! Sen en snabbis till biblan o fixa böcker! Gosh jag läser ca 20 st olika mangor samtidigt, men jag är däremot klar med ca 5 st också! Hihi, snart börjar ju alla böcker ta slut när jag läst ut alla D :

Något som jag stör mig på när man läser mangaär att alltid den volymen man letar efter är utlånad <_< Grrrrr D : Så då blir det att man får sitta vid datorn o läsa ist, vilket e sjukt segt!

Och idag var jag i skolan också. Skönt att jag äntligen har kommit ifatt lite saker. Måste ligga i nu eftersom jag måste få allt klart innan jag åker. Ihh bara 11 dagar kvar 8D

Alla som vill ha ett vykort får skicka adressen ju!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback