Tjululu!

Hallå! Hoppas alla mår bra, jag mår faktist super idag! Har fått sjukt mkt saker gjorda i skolan så nu känner jag mig mindre stressad! Mitt slöjd betyg e klart^_^Fick äntligen mitt MVG, lr tja det först hahaha D : Har även jobbat massor med min fördjupning om förintelsen. I Engelskan går det också bra tror jag^_^Hade dock mkt att rätta till på min book review! Hahaha D : Även matten gick hyfsat bra ju!

Imorrn kmr jag ha mina 3 slut prov också! 2 i matte och sen 1 i NO! Så jag får hoppas det går vägen nu^_^

Nu e förövrigt allt packat och klart i princip. Måste bara leta reda på ett par höga klackskor. Jag har jättesvårt o hitta några <_< Sen äre bara lock och plattång och sen smink kvar att packa ner! Det blev exakt 15 kg typ hahaha. Så jag får inte handla någonting påvägen hem! Imorrn går jag sista dagen i skolan. Skönt! Sen blir det att gå upp vid en 2 för kl 4 på torsdag morgon ska vi åka till Arlanda från min morbror^_^ Resefebern e på topp!

Snart får snön ta och komma ju så jag får köra igång med snowboard åkningen igen också! Förövrigt så blir valparna 1 vecka imorgon! De e fortfarande sjukt små hehehe D :. Kom och tänka på det här med valpar, detta e redan på I-kullen. Oj ojvad länge vi har haft Kennel Altorro's igång!

Men men nu blir det att ta en låång skön dusch eftersom jag har lockigt hår idag. Haha testade för första gången igår o locka. Får träna mera <_< Sen ikväll blir det att plugga.

Så ha det bäst, Puss & Kram!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback