Nostalgi

Shit vad mycket som har hänt de senaste 2-3 åren, det kändes som det var då jag äntligen började leva. Det var då som allt blev från svartvitt till en färgstark bild. Det är verkligen konstigt, jag minns inte så mycket från tiden innan det. Det är så mycket bra som hänt och så himla mycket rent av skit. Både fysiskt och psykiskt. Men det är allt de som har gjort mig till den jag är. Det finns tusentals saker jag ångrar att jag gjort eller helt enkelt vill ändra på. Men samtidigt så vill jag inte vara utan det. Det har varit så mycket falskhet och intriger alla människor sinse emellan, det är så mycket saker som jag aldrig ville skulle hända.

Från sexan så förändrades mitt liv verkligen, det var då 3 speciella personer trädde in i mitt liv. Ni förändrade mig verkligen, ni accepterade mig för den jag var. Ni sket i vad andra tyckte, ni lyssnade på mig, ni blev mina vänner, ni skapade mig en trygg tillvaro och ni gjorde mig lycklig. Jag kan än inte fatta att allt det har försvunnit. Ni blev mitt liv, vi splittrades, vi var så sjukt tajta, jag trodde verkligen att det skulle hålla så länge. Vi blev alla sårade, vi blev alla ovänner, ibland blev vi vänner igen, för vi visste att vi aldrig skulle kunna vara utan varandra.

Jag har alltid haft svårt att lita och förlåta folk, men just nu finns det inget annat för mig. Jag vill kunna gå vidare, jag vill kunna få tillbaka alla dessa underbara stunder och minnen. Jag vill kunna få tillbaka vår vänskap, jag vill kunna leva och vet att jag har er vid min sida. Ni är de enda kompisarna som jag någonsin känt att jag vill leva för, ni är de enda vännerna som jag någonsin kunna tänkt på att jag faktist älskar. Jag vill kunna gå vidare, jag vill ha er vid min sida.



Hittade en grym mycket bilder som verkligen ger mig nostalgi, de återbringar mig så sjukt mycket minnen, onda som goda, sorgsna som lyckliga. (Hoppas verkligen inte att de personer som finns med på bilder tar illa upp<3)





Ni satte färg på min gråa tillvaro och gjorde mig till den jag är, något jag är evigt tacksam för.


Comments
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Skulle du kunna ge mig feedback på min blogg, jag vill göra bloggen bättre och mer intressant och behöver din åsikt. Din åsikt betyder jätte mycket för mig, hoppas du vill ta din tid och ge mig dina förslag och tips.



Kram Minnie :)

2009-12-05 @ 16:53:02
URL: http://www.minnies.se

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback