Haaaaaaaaaaallå!

Ihh idag e jag på gott humör! Har packat klart och allt, valt ut resekläder m.m mitt internet på min mini pc är fett segt eftersom jag har användt slut på abonnemanget så mina nedladdningar hinner inte bli klara ju:c

Men iaf!Såg precis klart på Gravitation animen, asbra<3 Nu blire att göra sig klar för att åka I guess, jag åker kl 3 hemifrån så^_Ä^Vid 8 sa morsan att hon skulle slänga mig i säng så det e bara o lyda >_< Tänker inte göra som jag gjorde på afrika resan, jag dyngnade och sen tog jag mina åksjuke piller som också är sömnpiller hahaha! De fick skylla sig själv att de gav mig sina värdesaker <_<

Men iaf, ni får ha det gott så bloggar jag vidare om nåra timmar!

Ha det bäst, posshaj!<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback