Gott Nytt År!

Wow, slutet på år 2009 men början tar sin start imorgon för 2010! Helt sjukt vad fort tiden går! Jag minns förra ny året som om det vore igår! Men iaf jag hade tänkt att uppdatera med alla mängder bilder från min Egypten resa iaf som lär ta lång tid -_-'

Först lite dåliga mobilkamera bilder:c


^ Hotellrummet, superbra! Assköna sängar och det var riktigt stort och riktigt fräscht!


^ Lilla Dempa försökte liktförbannat vara med på varje bild jag tog!




^Utsikten från våran balkong. Vi bodde på 6:ans våning och hade inte mer än 100 m till havet:)

Mer bilder kmr så småningom!



Comments
Postat av: Lovisa

ÅH vad härligt, jag blir så avundsjuk! ladda upp fler bilder, så jag kan drömma mig bort lite (a)

2009-12-31 @ 16:21:24

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback