Gomorron gomorron!

Klockan är ju runt en sisådär en strax efter 1 på morgonen/natten. Imorse åkte Amber runt en kl sju. Christina och hennes mamma bilade ner till Helsingborg låååångt ner i skåne O_O Så runt en kl 5 tror jag det var så var de framme. Paulinas man var den som plockade upp henne här i Sverige innan de tog båten tillbaka till Tyskland. Jag saknar henne enormt mycket. Det mest fantasiska var att hon mindes honom. Hon var bara 3 månader när hon flyttade hit till Sverige och det var ju över 4 år sedan! Helt otroligt, hon började kärleksnagga honom, vilket är sjukt ovanligt och när de skulle åka bussen till båten så protesterade hon inte ens. Så nu är hon iaf påväg hem igen, hoppas verkligen att det funkar nu med hennes allergier så att hon äntligen kan bli frisk. Jag kan fortfarande knappt fatta att hon är borta. Får hoppas på att vi åker ner till Tjeckien till hösten o hämtar hem två av våra valpar så man får chansen att träffa henne igen.

Förövrigt idag så bar det av att köpa snowboard. Så jag var tvungen o ta ut kontanter och när jag sen ser på kontot så har jag bara 750:- kvar, liksom HALLÅ? Vart tog alla pengar vägen!? Jag ska ju till Egypten o allt, hur tusan ska jag få tag i pengar? Det var ju inte ens 2 månader sen jag hade flera tusen T.T Tänka sig och imorrn lär jag behöva pengar också T.T Får bli o snåla i Egypten helt enkelt:c

Men nu har jag iaf en ny snowboard bräda så det blir till att träna ännu mera nu när jag kmr hem!

Förövrigt så var jag och handlade hår färg åt mamma och mig. Så när jag hade slingat hennes hår så utbrister hon"jag har blandat färgen fel" så det blir till o tvätta håret i diskhorn, o sen efteråt så drar hon AV SIG MÖSSAN! Liksom wtf <_< här hade jag stått o fixat hennes hår i nästan 1 timme och sen får jag ställa mig oh göra om allt arbete från början! Men men hehe D :

Imorrn blire llite shopping igen-behöva-saker- jag får penga ångest T.T

Men nu ska jag ta o lägga mig så godnatt<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback