Godkväll!

Dagens uppdatering nu då! Sitter med hårfärg just nu, svart till en början så om en 10 minuter blir det att tvätta ur det. Sen blire blondering.

Nu har iaf Amber kommit hem till Tjeckien känns faktiskt bra. Idag åkte mamma och jag in till stan. Jag fixade med mina böcker och så. Sprang sen iväg och köpte en locktång. Jag älskar den, min gammla e så jävla sämst så jag kände att jag behövde en ny. Köpte även lite manga böcker, insåg sen att jag köpt 2 st Oh! My godess vol 9 -_-' Hehe D : Så kan det gå. Men sen åkte mamma och jag till Willys o handlade inför resan. MASSOR av godis och chips haha :D. De har bytt ut påsarna vid lösgodiset mot godis brukar. HAHA så jag var tvungen o köpa, bara för de var så coola;>

Har nästan packat klart nu också, lite kvar. DET ÄR SJUKT ÖVER HUR LITE MAN FÅR PACKA!15 kg i packning och 5 kg handbaggage. Asså guud-_-' jag har överskridit det för länge sen-_-' Hehehehe....


Såg även klart på D.N Angel igår, den var awesome, men ganska mesigt slut;c

Nu blir det till att duscha ur färgen o dra i nytt och sen blire o titta på Majide.

Sayonara

Ja ne


Comments
Postat av: Madde

Hej där! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-07 @ 18:13:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 00:43:32
URL: http://jroom.blogg.se/

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback