God bless the internet!

Ihihihi idag är det den 1:a December o vet ni vad det betyder? Påååååfyyyyllning av mitt bredband! : DDDDDD Jag som har väntat i 3 veckor nu! Varje ny månad så fylls bredbandets hastighet på sig! Dock så får jag jämt höra: Hur kan göra slut på 20 mb på 5 dagar? Det räcker ju hela månaden ut!? Men icke sa nicke D : Tar ju sluut så fort!O efter det så tar det så sjuuukt långtid att fixa det upp internet så igår satt jag med en teknik expert i telefonen som hjälpte mig! Så nu ÄNTLIGEN så funkar allt igen. Förövrigt har jag en ganska fantastisk dag! Allt går så bra i skolan för en gångs skull^_^Jag e så motiverad nu sista 2 veckorna innan jag åker till mitt betyg! Fick ett vg+ på so:on hahaha det är typ ett mirakel eftersom jag o läraren aldrig kommit överens D :

Imorrn är det 3 st prov; so, hk och no! Och så ett till no prov på fredag! Men men nu e jag ifatt igen med matten också så ikväll blir det att plugga minst 4-5 tim iaf! (yeah right!-_-') Hahaha har skaffat lite nya filmer i datorn så jag har något att titta på under flygresan! Jag lär vara uttråkad annars i 6 tim utan teknik, det är som att ta självmord D : Jag kan inte leva utan dator, mobil och mini dvd:n!

Sen till mellandagarna så flyttar min käre storebror Robban tillbaka till Eskilstuna, ska bli najs faktist, eftersom jag träffar honom 2-3 ggr på typ 3 månader så!

Blir även en stor shoppingrunda i sthlm i mellandagarna! Någon som vill haka på?

Ha det bäst<3


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback