Fredag,fredag,fredag...

Äntligen helg! Skönt va? Jag e helt slut efter den här veckan, har haft 4 prov, helt sjukt!? Hade 3 st i onsdags och sen 1 idag. Insåg igår kväll att jag inte hade hälften av provet. HAHAHA smart va?-_-' Men som tur var skippade jag kör repetionerna och satt och pluggade. Som tur var mindes jag allt också, så det får jag vara glad över! Hoppas bara det går vägen nu. Jag satsar sten hårt i skolan nu! Bara 2 matteprov kvar och en so inlämning sen bör det vara lungt innan jag åker.

Imorrn händer det både goda och tråkiga nyheter.

Min Amber flyttar tillbaka till Tjeckien imorrn</3. Fan fan fan >_< Hon är verkligen någon man kan hata lika mycket som älska.'



De goda nyheterna är att imorrn åker pappa och jag och ska köpa en snowboard. Jag måste börja åker seriöst nu T.T ALDRIG mer den brantaste backen i Romme när man för första gången besöker Romme! HAHAHAHA fy fan <_< tog ju 1 timme typ o ta sig ner, sjukt ju<_< Men nu ska jag lära mig från scratch ;> ag som inte ens kan åka skidor ordentligt! Jag kan åka ner men jag kan inte stanna hahahahaha D :

Så just nu är packningen i full gång! Jag lyckades få tag i rätt resväska ute i gäststugan. Eftersom vi har en 15-20 st så gäller det att hitta rätt och sen att lyckas ta sig förbi alla saker där ute!

HAHA. Men men, hoppas ni får en grym helg!


Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback