Skolstart

Idag har skolan startat igen. Gick från klockan 8-10. Vi gick igenom det gammla vanliga men fick sluta 30 minuter tidigare. Mamma blev kvar i stan så det blev till o gå hem, men som tur var skulle Matilda och Jonna i samma riktning så man fick göra sällskap med de! Jag kan väl säga att jag saknat endel personer medans jag lackar ur på andra. Så iår blir det massa plugga för att förbättra betygen nu på slutet. Pheew när jag tänker på att det är bara 1 kvar i grundskolan blir jag lite skrämd av tanken eftersom jag gått på skolan sen jag var 3. Man har ju liksom spenderat en stor del av sitt liv där och sen *poff* kommer man ut i mer av verkligheten.

Imorrn drar hela klassen till Sanda, jag gillar inte sanda:c Menmen blir väl en ganska soft start. Jag gillar faktist vårt nya schema. Vi slipper alla jobbiga LÅNGA NO/MA pass:c och istället så får man långraster och softa lektioner!

Så nu efteråt blev jag lite uttråkad och en twilighter som jag testar jag på att redigera bilder osv;> Så vad tycks?









Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback