Hej hopp;>

Idag vart det att åka på middagsbjudning med släkten. Fick äntligen en ursäkt o använda mina rosa lackskor, så jag såg iaf neon rosa ut tsm neonrosa leggings svart kjol, svart tubtop och en svart kofta^_^ Blev tvungen o stanna på Willy för o handla vego som mamma glömde, igen T.T Hahahaha var massa personer som glodde på mig:c var ju inte diskret iaf. O juste på vägen in till stan så hamna vi i broöppningen och vart så det var så var ju tvungen o gå ur bilen. Gissa vad gubben i bilen bakom oss gör? Han plockar fram mobilen/kameran och fotar mig i smyg:c O jag vände mig om bara reflex mässigt, då plockar han undan det. Pappa märkte honom oxå:c så då drog familjen igång med skämten-.-'

Haha:c har inte så mkt annars o prata om. På lördag flyttar Robert(äldsta brodern) hemifrån nu så hans rum blir mitt nya spelrum *_*

Jag färgade om håret rött igen efter att färgen gått ur:C
Och på Fredag lirar Dead By April på sucken sådet blir då att hänga där fredag och lördag dåra;>

Och imorrn kommer vi ha valpträff, o för de som inte vet om så har vi hundkennel hemma så;> Och på måndag börjar skolan, sjukt motiverad nu o höja betygen ;>

Redigerade precis en bild oxå, vad tycks?;>


Och nu blir det W Juliet, Bleach och cs<3

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback