Heeeeellooooo!

Känner att det är dags att uppdatera bloggen! Har inte hänt så mkt faktist, skolan har startat officiellt nu iaf. Sjukt motiverad nu o höja betygen! Hittade i skolbiblan en bok om hur man tecknar manga ^_^ Så jag försöker lära mig rita mera shojo eftersom jag ritat för mesta dels shounen och nån variant av shojo så^_^ Satt under 2 NO lektioner o skissade samt under SO:n. Så här är lite handritade bilder:)


^ In progress, satt o skissade på NO:on och So:on:) EGEN karraktär^_^


^ Även denna e egen karraktär :) In progress, ska rita dit revolvrar oxå^_^


^Jag tränar o rita revolvrar, min första^_^ Inte helt klar heller:)


^ Lite äldre arbete, gjord för nån månad sen, Fuwa Sho i Skip Beat! :)


^Zaraki Kenpachi i Bleach, min cosplay på Uppcon oxå ^_^ En av de 3 jag tänkt mig göra!


^Och till sist min absoluta favorit pokémon MUNCHLAX<333

Så vad tycks ?:)

Kommer lägga upp fler bilder på äldre arbete när jag har tid o lust^_^

På fredag blir det sucken, så möt mig där!

Ciao:* //  Alex              

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback