Goookväll!

Gosh ÄNTLIGEN har jag tillgång till en dator som fungerar! Morsan har lagt beslag på den den senaste veckan så jag inte haft någon möjlighet o uppdatera! Men here we go!

Idag har jag faktist bara tagit det lugnt liksom resten av veckan också! I onsdags begav jag mig till stan. Men Amanda fick förhinder så jag fick springa lite själv, var o lämnade lite böcker på biblan och lånade några nya. Sprang runt o kollade på en massa saker på stan men köpte aldrig något heller;c När jag skulle hem så la min mobil av, det gick iten oringa?<_< jag blev helt jävla pist of ;c Så det blev en långpromenad till morfar som bor på andra sidan stan för o ringa upp pappa så jag blev 1 timme försenad! Men men ^_^ Tillslut så kom man hem iaf!

Igår var jag bara hemma hela dagen och jag har verkligen lyssnat som en galning på min nya cd! Den är så SJUKT bra!

O idag så tog pappa och jag en lååång promenad med hundarna i kylan innan jag fick bekräftat att Amanda kan haka på konserten i mars. Woohooo sjukt awesome<3 4:e mars smäller det<3

Så idag ska jag försöka pallra mig till o plugga inför Idrottsprovet och försöka städa rummet!

Ciao:* // Alex

Comments

Comment the entry here: Please refrain from posting any PR.

Name:
Remember me?
E-mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback