Suffle & Jumpstyle

Såg den här videon igår med folk som utövar shuffle och jumpstyle, ganska cool.t Föredrar nog mer Shuffle än jumpstyle däremot!

Äntligen fredag!

Nu är äntligen varmt välkommen. Dags för en uppdatering eftersom det blivit riktigt dåligt på senaste tiden.

Egentligen har inte sådär jätte mycket hänt den här veckan. Har varit mkt utomhus. Bla på idrotten i skolan var jag enda tjejen som åker skridskor av någon skum anledning? Har även haft förberedelser inför de nationellaproven i engelska hela tisdagen och torsdagen. Så för övrigt har det inte hänt så mkt. Idag kom även tvillingarna över i helgen-_-' Så det  lär inte blir en lugn helg som planerat för imorrn ska jag iväg och fira min äldsta bror som fyllde 22 häromdan. (Snacka om gammal-_-') Hoho och nu är det inte länge kvar tills det är dags att åka till Mallorca heller!

Här kommer en video från en sjukt bra sångerska ifrån Japan: Ayumi Hamasaki.

Hallå!

Som du kanske märker så har det inte varit så värst mycket till uppdatering. Det beror väl till största del på att jag har fullt uppmed annat och därföringet större intresse. Men iaf det blir en liten sammanfattning över vad jag har sysslat med sedan jag kom hem! På nyår har jag varit hemma hela kvällen förutom en snabbis ner på stan med pappa och kent för att fira ut eskilstunas jubileum på 350 år! Jag har även åkt snowboard ochtränat mig på det! I helgen var jag iväg till Gustavsvik med pappa och tvillingkusinerna, dock tyckte jag det var ganska trist. Var inte på något toppenhumör:c Men sen så började jag skolan igår igen. Dagarnagår sjukt fort och nu är jag hel fokuserad på mina studier! Ska höja upp mig på flera ämnen igen! Jag ska bannimej in på Carlforska <_< Och på det så fick jag en brevvän på Mallorca. Carmen Cabot som jag kommer på hos v 10 då vi åker ner till Mallorca! Fick även reda på idag en hel del provresultat och så! De duger helt klart! Men jag ska satsa hårdare nu på slutterminen!

Förövrigt så har jag både läst klart en hel del mangor och sett klart en hel del animes:

Bl.a :

Loveless
Xxxholic

Och massa mer!

På det så har jag även börjat titta på serien av Pokemon! Finns 8 lr 9 säsonger av orginalet av pokemon och sen finns det 12 filmer och så Pokemon serien Diamond and Pearl. Jag har sett nästan alla filmerna och större delen av de första säsongerna men det var sålänge sen jag såg allt så jag har bestämt mig för att kolla igenom allt! Så ja det finns ju ca 900 avsnitt av orginalserien! Hahaha : D Jag lär ha och göra i framtiden!

Men nu ska jag försöka återta min förlorade sömn!

Godnatt<3

Gomorron!

Hallå allihoppa:) Nu är det verkligen på tiden att jag lägger upp lite semester bilder! Har inte ens packat ur min resväska D : Fyy vad hemskt. Men iaf så har jag fått tag i en hel del bilder från min resa i Egypten!

Dock är alla bilderna inte i ordning!

^ Några av de som arbeta med utflykterna, Alex o Tarek tror jag de hette <_<

^Det klassiska när städarna viker handdukarna.

^ Vi införskaffade schalar inför Quad safarin ute i öknen. Min morbror, min kusin Dempa och sen försäljaren. Det var även av honom som vi åkte ut på med snorklingsresorna!

^ Morbror Ville och mina tvillingkusiner. Alla e lite smått normala:>

^ På uteterassen.

^På den första snorklingsresan. Dempa i sin naturliga miljö I guess D :

^En kanin D :

^ En del av julpyntet i lobbyn!

^ Hela gänget påväg ut i öknen!

^ I Beduinernas (folket som bor i öknen) by så hade de ett terrarier hus med bland annat ormar/ödlor och sköldpaddor.

^ Tror nog detta var största ormen de hade där ;o

^Våran guide på quad safarin, han var sjukt lång >_<

^Ja... ehm-_-' De brukar låna smink av oss D :

^Haha, Jonte o Dempa!

^Tagen nere vid stranden.

^ Nere vid marinan!

^Jonte och Dempa på den första snorklingsresan!

^Dempa.

^ Dempa inne i "reptilhuset"!

^Ville som tar en bild bakåt när jag kör ATV ute i öknen!

^Bild tagen från båten på vår sista snorklingsresa. Jag tror det där är Paradise Island och sen ett av korallreven vi dök vid!

^ Några av de fiskar vi såg!

^I lobbyn när vi väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen!

^Påväg in i flygplanet!

^Tvillingkusinerna i planet, trötta på den långa resan hem till kalla Sverige.

Två veckor i sol och värme. Vi hade tur med vädret för dagen innan vi reste så var det storm haha! Men vi hade det kanon bra och vi får se om det blir någon lägenhet eftersom mamma och Ville var iväg på två st visningar.

Jag har sjukt mkt mer bilder men bara dessa tog så pass lång tid att ladda upp!

Det var iaf ruggigt kallt hemma i Sverige så direkt när man kom hem gick man och la sig kl 8 på Julaftons kvällen!